üzlethelyiség kiadó budapest

Kiadó üzlethelyiség: Millennium Gardens

Kiadó üzletek Budapest 9. kerület Lechner Ödön fasor

Ár: 16-19.5€ / nm hó-tól

Kiadó üzlet ID: retailMIG

Kiadó üzlethelyiség paraméterei:

  • Kiadó üzlet bérleti díja:

  • Üzlet üzemeltetési költsége:

  • Bérelhető üzlet mérete:

  • 16-19.5 €

  • 1900 Ft.

  • 109 nm

  • Üzlet elhelyezkedése:

  • Minimum bérleti idő:

  • Épület építési éve:

  • Raktárbérlés:

  • földszinti üzlet

  • 5 év

  • 2022

  • 8 € / nm / hó

További kiadó üzlethelyiségek az épületben:

Kiadó üzlethelyiség a Lechner Ödön fasoron Millennium Gardens-ben 

Kiadó üzlethelyiség 9. kerületben az Millennium Gardens-ben. 

A Millennium Gardens Budapest legújabb irodaháza. Az épület több mint 37 000 négyzetméternyi irodaterületet kínál, és a legmodernebb technológiákkal és szolgáltatásokkal rendelkezik, hogy megfeleljen a legmagasabb igényeknek.

Az épület belső terei is lenyűgözőek, a látogatókat az elegáns dizájn és a magas minőségű anyagok fogadják. Az irodák, közösségi terek és találkozóhelyek a legmodernebb technológiákkal vannak felszerelve, beleértve az okosotthon-technológiát, a digitális kapcsolattartást és az automatizált rendszereket.

A Millennium Gardens a fenntarthatóság jegyében épült, környezetbarát és energiatakarékos megoldásokkal. Az épület megfelel az Európai Unió legszigorúbb energiateljesítményi előírásainak, és a fenntartható építészeti megoldásoknak köszönhetően csökkenti a környezetre gyakorolt ​​hatását.

Az épület kiváló elhelyezkedése és kivételes szolgáltatásai miatt népszerű az üzleti életben. A Millennium Gardens-ben számos nagy vállalat székhelye található, és az épületben lévő irodák kihasználják a városközpont nyújtotta előnyöket, beleértve a közeli éttermeket, szállodákat és bevásárlóközpontokat.

Az adatok azt mutatják, hogy az épület jelenlegi bérlői között számos nagyvállalat van, többek között a Morgan Stanley, a GE és a Tata Consultancy Services. Az épület bérbeadása is kiemelkedő, több mint 85% -os kihasználtsággal rendelkezik, ami azt jelzi, hogy a Millennium Gardens rendkívül vonzó az üzleti szektor számára.

A Millennium Gardens egy magas színvonalú irodaház, amely a városközpontban található, és a legmodernebb technológiákkal és szolgáltatásokkal rendelkezik, hogy megfeleljen a vállalatok legmagasabb elvárásainak.

 

"Ahol az inspiráció és a kényelem találkozik: A Millennium Gardens irodaház."

 

A Millennium Gardens irodaház az egyik legjobb helyen található Budapesten, közvetlenül a Duna partján, a MÜPA és a Nemzeti Színház szomszédságában, a Soroksári út Duna-felőli oldalán. A modern és impozáns épületegyüttes a Finta Stúdió építészei által tervezett, két elemből álló, grandiózus üvegfelületekkel ellátott épületekből áll, amelyeket egy impozáns üveghíd köt össze, így a bérlők igényeinek megfelelően rugalmasan alakíthatóak az irodaterületek.

Az épületben található irodák széles skáláját kínálják, amelyek alkalmasak lehetnek kisebb vállalkozásoknak és nagyobb multinacionális cégeknek is. Az irodaház modern technológiával és magas színvonalú szolgáltatásokkal rendelkezik, mint például 24/7 portaszolgálat, biztonsági rendszer, légkondicionáló, gyors internetkapcsolat és akadálymentesített hozzáférés.

Az épület nagyszerű lehetőséget kínál a bérlőknek a természetes fényben gazdag irodák és az impozáns lobbik által biztosított kellemes munkakörnyezet megteremtésére. Az irodaház területén egy kávézó is található, amely lehetővé teszi, hogy a bérlők egy helyen találkozzanak és üzleti tárgyalásaikat vagy ügyeiket könnyedén intézhessék.

 

Fenntartható és igényes irodaházak a TriGranit mesteri kivitelezésével.

 

A TriGranit már több mint két évtizede segíti a világ legnagyobb cégeit abban, hogy megtalálják a tökéletes irodát Magyarországon és a régióban. A cég kiemelt figyelmet fordít a fenntartható és környezetbarát épületek és városfejlesztési projektek létrehozására, ami meghatározó eleme az ingatlanpiacon tapasztalható trendeknek.

A TriGranit évek óta elkötelezett a minőségi és megbízható kivitelezés iránt, és ennek eredményeként a cég több mint 50 nemzetközi díjat nyert olyan épületek és városfejlesztési projektek kialakításáért, amelyek magas esztétikai és funkcionális minőséget képviselnek.

Az általuk kialakított épületek között számos nagyobb irodaház is található, amelyek a legmagasabb színvonalúak, fenntarthatóak és a környezetet is figyelembe veszik. Az irodaházak többsége Budapest frekventáltabb üzleti negyedeiben található, de a cég régión belüli jelenléte is egyre szélesebb körűvé válik.

Az irodaházakban kialakított terek és szolgáltatások az igényes irodai környezetet kereső vállalatokat célozzák meg. Az épületekben találhatók különböző nagyságú irodák, konferencia- és tárgyalótermek, valamint számos szolgáltatás, mint például éttermek, kávézók, edzőterem, gyermekfelügyelet és parkolóhelyek is.

Az adatok azt mutatják, hogy a TriGranit által kialakított irodaházak között számos nagyvállalat székhelye található, többek között a GE, a Morgan Stanley, a PwC és a Citibank is. Az irodaházak kihasználtsága is jelentős, több mint 90%-os átlagos bérleti ráta mutatkozik, amely az épületek magas színvonalára és a cég megbízhatóságára utal.

 

"Ahol az inspiráció és a kényelem találkozik: A Millennium Gardens irodaház."

A környezettudatosság jegyében az irodaépület elektromosautó-töltőhelyekkel is rendelkezik majd. A kikapcsolódást, a munka és a magánélet közötti megfelelőbb egyensúly előmozdítását, valamint az alternatív helyen történő munkavégzést támogatja a tágas, vízfelülettel is rendelkező zöld belső udvar, ami közösségi térként és találkozóhelyként is funkcionál majd, és ahol ebédjüket is elfogyaszthatják a dolgozók.

A földszinti zöld és nyitott terek a gyalogosok számára is elérhetőek lesznek, a tetőn kiépítésre kerülő nagy méretű kert viszont kizárólag az itt dolgozók kényelmét szolgálja. Az irodaház földszintjén helyet kap egy 300 fős étterem is további szolgáltatóegységekkel együtt. 

Az épületek tervezése során a fejlesztő TriGranit, a zöld szempontokat figyelembe vevő, modern építészeti megoldásokat használt. Az épület BREEM minősítése már folyamatban van. Az intelligens épület üzemeltetési rendszernek része az automatizált árnyékolástechnika, hűtő-fűtő álmennyezet, emelt padló és álmennyezet egyaránt. 

A Millennium Towers Budapest belvárosában, a Duna partján helyezkedik el. Az itt álló irodaházak tömegközlekedéssel és autóval egyaránt gyorsan és egyszerűen megközelíthetőek a város bármely pontjáról. Az épületek a délpesti Duna-part legjelentősebb közútja, a Soroksári út mentén, Pest fő közlekedési útvonalai, a rakpart, a Nagykörút és a Hungária körgyűrű által határolt területen találhatóak.

A telek határában áll meg a nagykörúton végig közlekedő 4-es és 6-os villamos, a Csepel-szigetre tartó HÉV, számos buszjárat, emellett több közvetlen megállóhelye van itt a belváros szívébe közlekedő 2-es és 24-es villamosoknak. A Millennium Towerstől autóval 5 perc alatt elérhető az M5-ös autópálya, az M0-ás körgyűrű, ez utóbbin, valamint a Petőfi és Rákóczi hidakon keresztül pedig 10 perc alatt juthatunk el innen az M1-M7-es autópályákra. A Liszt Ferenc nemzetközi repülőtér 15 percnyi távolságra van.

 

Találja meg a legjobb üzlethelyiségét és segítünk a cége fejlődésében

"Szakértelem és elhivatottság: Az együttműködés a garancia a sikerre és az elégedettségre."

Szakértelmünk, megbízhatóságunk és agilitásunk segítségével mi, az ingatlan bérbeadás területén dolgozó értékesítők, minden ügyfelünknek a legjobb megoldást kínáljuk. Az elhivatottságunk és a célunk, hogy minden ügyfelünk elégedett legyen az ingatlanjaikkal kapcsolatos ügyintézéssel, motivál bennünket a legjobban teljesíteni. Ha keres ingatlan bérbeadásban jártas, megbízható és elhivatott értékesítőt, akkor javasoljuk, hogy forduljon hozzánk bizalommal. Segítünk megtalálni a legjobb megoldást üzlethelyiség bérbeadására.

 

Forduljon hozzánk bizalommal és vegye fel velünk a kapcsolatot: A leghatékonyabb ingatlanbérbeadási megoldásokért.

 

Szeretne Ön is a Millennium Gardens bérlője lenni?

Akkor csak ennyit kell tennie:

     1. Az adatlapon jobb oldalon található ürlapon tölse ki a szükséges adatokat

     2. Küldje el nekünk az üzenetét a bérlési igényeivel

     3. Kollégáink 1 napon belül összegyüjti a szükséges információkat

     4. Emailben vagy telefonon felvesszük Önnel a kapcsolatot és megkezdjük a közös együttműködét

     5. A bérelemény teljes menetén képiselni fogjuk az igényeit és folyamatosan biztosítjuk a kapcsolatot cége és az üzemletető között

     6. A mi feleadtunk, hogy végig kisérjük a teljes bérlési folyamatot és támogassuk a sikeres üzletkötést.

 

Mi végig Ön mellet leszünk. Számíthat ránk az üzletkötés minden szakaszában!